איך בונים נכון עמוד פייסבוק עסקי מעוצב?

למה עמוד פייסבוק מקצועי? כי לא מקבלים הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

יש לכם עמוד פייסבוק עסקי או שבדיוק החלטתם להתקדם עם כולם ולפתוח אחד?

ראשית כל הכבוד! אך כדי שעמוד הפייסבוק שלכם יהיה מקצועי ויספק את הציפיות שלנו ממנו, שהן בעצם למשוך יותר ויותר לקוחות פוטנציאלים כדאי שתעשו את הרושם הראשוני הנכון!

הרבה עסקים לא מבינים שאם כבר הלקוח נכנס לעמוד הפייסבוק שלנו, חייבים לעשות עליו רושם מקצועי וטוב, אני עדיין לא מדברת על הפוסטים שבדף, אני מדברת על הדבר הבסיסי ביותר, תמונת הפרופיל, תמונת הנושא ופרטי האודות.

תמונת פרופיל

בכל פוסט שאנחנו מפרסמים מופיעה בקטן תמונת הפרופיל שלנו ולכן להכניס לשם את הלוגו זו ההחלטה הטובה ביותר.
שימו לב שהלוגו המוצג בעמוד הפייסבוק שלנו צריך להיות ברור ואיכותי.

תמונת נושא \ טיימליין

בנוסף אנחנו רוצים שתמונת הטיימליין שלנו תהיה ייחודית ומעניינת, שתעביר ללקוח בדיוק את מה שעומד מאחורי העסק שלנו ותרשים אותו.
תמונת הנושא היא המקום העיקרי בו אנחנו יוצרים ייחודיות בדף העסקי שלנו ומבדלים את העמוד שלנו משאר העמודים.

עוד טיפ קטן אבל גדול, מומלץ לדאוג שעל תמונת הטיימליין יופיעו פרטי ההתקשרות שלנו כמו טלפון, מייל, כתובת האתר וכל מה שנכון לעסק שלנו.
כך שבמידה ולקוח פוטנציאלי נכנס לעמוד הפייסבוק שלנו במטרה ישירה ליצור איתנו קשר, הוא לא יצטרך לחפש ולהזיע ויוכל במהירות ובקלות לראות את פרטי ההתקשרות.
אני ממליצה ליצור  תמונת טיימליין איכותית ומעניינת בגודל הנכון לפייסבוק – 851 על 315 פיקסלים ובמידת הצורך לשנותה, כך שאם התחלפה קולקציה אצלנו בחנות או שיש מבצע גדול על אחד השירותים שלנו הלקוח יוכל לדעת על זה כבר במבט הראשון שלו אצלנו בעמוד הפייסבוק.

קצת דוגמאות מעמודי הפייסבוק שלנו: 
עמודי הפייסבוק שלנו נעשים ברמה הגבוהה ביותר מבחינת תוכן, עיצובי תמונות וקידומים מקצועיים! 
הלקוחות שלנו מקבלים ליווי צמוד וקבוע בהתאם לצריכהם ולרצונם.
כל דף הוא עולם מקצועי אחר ולכל דף קהל לקוחות פוטנציאלי אחר ואנו מתאימים את הסגנון לאותו קהל ומשלבים ערך עם שיווק וקמפיינים ליצירת היענות לקוחות חיוביות.

אהבת? אפשר לשתף בלחיצת כפתור​

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

רוצה לקבל עוד למייל שלך? הרשמה לניוזלטר: ​

עוד מידע מעניין מחכה לך...

איך לייצר תכנים שיווקיים?

איך לייצר תכנים שיווקיים? כשרוצים שיווק מנצח, חייבים לייצר תכנים כל הזמן.תכנים שיעניינו את הקהל, שימשכו את הלקוחות הפוטנציאליים, שיגבירו את התנועה לעמוד הפייסבוק העסקי

קראו עוד »